loading...
همه چی موجوده
sanaz بازدید : 23 سه شنبه 20 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 


قیمت : 248000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 


قیمت مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99


 



 


معرفی

مانتو درواقع بالاپوشی بلند است که بلندی آن معمولاً تا زیر زانو و یا بالای آن است. در حال حاضر مانتوها در ایران، کارکردهای مختلفی از قبیل اداری، مذهبی، مجلسی، سیاسی و غیره دارند. به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت مانتو لباسی است که خانم‌ها بر روی سایر لباس‌ها به تن می‌کنند. متوجه خواهید شد از گذشته تاکنون دختران یک شکلی به نام مانتو را بر تن می‌کردند. بدون شک جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و البته یکپارچه مرغوب و هماهنگ با نوع کاربرد از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مانتو خوب زنانه است. ابتدا باید با اسم انواع پارچه‌های مانتویی آشنا شویم سپس با شناخت در مورد هرکدام اطلاعات جامع کسب کنیم. هر خانمی در خرید مانتو ابتدا به رنگ مانتو توجه می‌کند سپس طرح و مدل آن را ارزیابی می‌کند و پس‌ازآن پارچه مانتویی را لمس می‌کند. اولین نکته هماهنگی انتخاب نوع پارچه مرغوب با نوع مصرف مانتو، سپس انتخاب ماهرانه رنگ و طرح و بعدازآن پیدا کردن سایت مناسب فروش برای خرید مانتویی باقیمت مناسب است. در خرید پارچه مانتویی زنانه نکاتی را باید مدنظر قرارداد.

کاربرد

در خرید مانتو ابتدا باید با ویژگی و مشخصات اصلی انواع پارچه مانتویی آشنایی پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید مقتضی با مدل دوخت مانتو، فصل سال و گوناگونی سلیقه‌ها باید ویژگی‌های کلی پارچه مصرفی را در نظر بگیریم. اکثر خانم‌ها با وجه رسمی به دنبال پارچه ساده و تمام‌رنگی هستند که در ایران اغلب رنگ‌های روشن همچون صورتی و سفید برای مانتو محبوب‌تر است. بیشتر دخترهای نوجوان و جوان هم به دنبال مانتوهایی بارنگ‌های شاد دخترانه و یا با پارچه طرح دار و چاپی هستند. نکته مهم در خرید مانتو توجه به اندام و قد است. اگر قدکوتاهی دارید به سراغ خرید مانتو کوتاه نروید، اگر هم قدبلندی دارید، انتخاب مانتویی که بلندی آن تا زانوی شماست، بهترین گزینه است. اگر ریزاندام هستید، پیشنهاد ما به شما خرید مانتوهای پیله دار، فون و چین‌دار است. مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 از جنس نخ و پلی‌استر است و دوام بالایی دارد. از این مانتو می‌توانید استفاده روزمره کنید یا در مجالس استفاده شود. اگر شما در جستجو مانتویی شیک هستید این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


امروزه استفاده از مانتو در بین بانوان بسیار رواج پیدا کرده است. مانتوها از گذشته تا امروز تغییرات بسیار زیادی کرده‌اند و با طراحی‌هایی متفاوت و زیبا نقش مهمی در سبک استایل‌های امروزی دارد. این مدل از مانتو دارای دوختی ساده و تک رنگ بوده که با اکثر لباس‌ها قابل ست شدن است. مانتو را می‌توانید روی یک پلیور یقه اسکی و آستین بلند با شلواری پارچه‌ای یا جین بپوشید. این محصول زیبا فرمی نسبتاً آزاد دارد و قد آن بلند به نظر می‌رسد. همچنین آستین‌های کوتاهی دارد. بافت پارچه درعین منسجم بودن بسیار لطیف و نرم بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای فصل‌های نسبتا گرم سال است. گفتنی است برای زیباتر دیده شدن این مدل از مانتوها لبه‌های آستین چین زیبایی دارد.


 



تصاویر بیشتر


 



مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99
مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99
مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 ارزان , مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 ,خرید اینترنتی مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99, خرید مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 با قیمت 248000 ,خرید مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 فقط 248000 ,خرید Miscellaneous مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99 ,خرید Miscellaneous با قیمت 248000,kharid مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99, gheymat مانتو زنانه وودپکر مدل 300-99  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو